Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+7
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta w Nieszawie
Menu góra
Strona startowa Informacje Rejestr Żłobków i Klubów dziecięcych
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Rejestr Żłobków i Klubów dziecięcych, menu 1274, artykuł 3746 - BIP - Urząd Miasta w Nieszawie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr Żłobków i Klubów dziecięcych

Od dnia 01.01.2018r. podmioty prowadzące żłobki i kluby dziecięce na terenie miasta Katowice samodzielnie dokonują aktualizacji danych w zakresie określonym w art.28 ust.5 pkt.1 ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 za pomocą systemu teleinformatycznego. W związku z tym aktualny Rejestr żłobków i klubów dziecięcych działających na terenie miasta Katowice dostępny jest na stronie:

Należy wybrać: województwo kujawsko-pomorskie/ powiat: Aleksandrowski

Każdy podmiot prowadzący działalność z zakresu opieki nad dziećmi do lat 3 po dokonaniu wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej z kodem PKD88.91 lub KRS zobowiązany jest przed rozpoczęciem działalności dokonać wpisu do „Rejestru żłobków i klubów dziecięcych” prowadzonych przez Burmistrza Miasta Nieszawa.

WPIS DO REJESTRU ŻŁOBKÓW I KLUBÓW DZIECIĘCYCH

  • Wniosek o wpis, zmianę lub wykreślenie z rejestru oraz wymagane dokumenty składane są wyłącznie drogą elektroniczną za pomocą systemu teleinformatycznego.
  • Wniosek opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym Epuap.
  1. Prowadzenie żłobka lub klubu dziecięcego jest działalnością regulowaną
    w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej i wymaga wpisu do rejestru żłobków i klubów dziecięcych. Wniosek składa się do właściwego ze względu na gminę prowadzenia żłobka lub klubu urzędu miasta lub gminy.
  2. Wniosek o wpis do rejestru składany jest na portalu empatia.mpips.gov.pl,
    na formularzu RKZ-1 Wniosek o wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych lub wykazu dziennych opiekunów. Wniosek zawiera:

1) w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej – numer lub indeks identyfikujący podmiot we właściwym rejestrze publicznym, potwierdzający status podmiotu;

2) numer NIP i REGON, o ile wnioskodawcy te numery nadano;

3) decyzję potwierdzającą spełnienie wymagań przeciwpożarowych,

4) decyzję w przypadku żłobków lub opinię w przypadku klubów dziecięcych potwierdzającą spełnienie wymagań sanitarno-lokalowych,

5) w przypadku osoby fizycznej zaświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;

6) oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego do lokalu, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy;

7) w przypadku osoby fizycznej – numer PESEL;

8) informację o godzinach pracy żłobka lub klubu dziecięcego;

9) adres poczty elektronicznej i numer telefonu żłobka lub klubu dziecięcego;

10) informację, czy żłobek lub klub dziecięcy jest dostosowany do potrzeb dzieci niepełnosprawnych lub wymagających szczególnej opieki;

11) wysokość opłat w żłobku lub klubie dziecięcym.

III. Wpis do rejestru podlega opłacie. Jej wysokość ustala gmina, ale nie może być wyższa niż 1000 zł.

  • Opłatę można dokonać:

- w kasie Urzędu Miasta przy ul. 3 Maja 2, wejście od Pl. Jagiellończyka.

- na konto bankowe.

IV. Po dokonaniu wpisu do rejestru podmiot otrzymuje zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru.

V. Wójt, burmistrz lub prezydent miasta odmawia wpisu do rejestru, w przypadku gdy:

1) podmiot nie spełnia warunków wymaganych do utworzenia i prowadzenia żłobka lub klubu dziecięcego;

2) wydano prawomocne orzeczenie zakazujące przedsiębiorcy wykonywania działalności gospodarczej objętej wpisem.

VI. Wykreślenie z rejestru następuje w przypadku:

1) złożenia przez podmiot wpisany do rejestru wniosku o wykreślenie;

2) nieusunięcia przez podmiot, w wyznaczonym terminie, nieprawidłowości w zakresie prowadzenia żłobka lub klubu dziecięcego;

3) przekazania we wniosku oraz dołączonych do niego dokumentach informacji niezgodnych ze stanem faktycznym;

4) wydania prawomocnego orzeczenia zakazującego przedsiębiorcy wykonywania działalności gospodarczej objętej wpisem.

VII. Wniosek o wykreślenie z rejestru żłobków i klubów dziecięcych składa się za pośrednictwem portalu empatia.mpips.gov.pl, na formularzu RKZ-3 Wniosek o wykreślenie rejestru żłobków i klubów dziecięcych lub wykreślenie z wykazu dziennych opiekunów oraz podmiotów ich zatrudniających.

VIII. Odmowa wpisu do rejestru oraz wykreślenie z rejestru następuje w drodze decyzji administracyjnej. Zmiany w rejestrze oraz wykreślenie z rejestru są zwolnione
z opłat.

Szczegółowe informacje można uzyskać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Nieszawie.

e-mail: mops@nieszawa.pl

Metryka

data wytworzenia
2019-10-15
data udostępnienia
2019-10-15
sporządzone przez
opublikowane przez
Radosław Krakowiak
ilość odwiedzin
1
rejestr zmian
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.